mandag 28. juli 2008

Bok-must for PR-folket



Den europeiske organisasjonen Communication director har samlet 100 bøker som er essensielle for enhver utøver av PR-faget. Europeiske kommunikasjonsspesialister har anbefalt titlene. Her er 2008-utgivelsene: 

2011: Trendspotting for the Next Decade
Forfatter: Richard Laermer

Always on
Forfatter: Christopher Vollmer

Corporate reputation
Forfatter: Leslie Gaines Ross

The future of the Internet: And how to stop it
Forfatter: Jonathan Zittrain

The international encyclopedia of communication
Forfatter: Wolfgang Donsbach

Leadership gold
Forfatter John Maxwell

Personality not included: How authentic marketing sets great companies apart
Forfatter: Rohit Bhargava

The public relations handbook
Forfatter: Alison Theaker

Strategic corporate communication: A global approach for doing business in the new India.
Forfatter: Paul Argenti

Taking Brand initiative: How companies can align strategy, culture & identity through corporate branding
Forfatter: Mary Jo Hatch & Majken Schultz

Thank you for smoking
Forfatter: Christopher Buckley

Ingen kommentarer: